Velbekommen

Fram å tillbaka har vi levt här utan internet. Jag vet, det är rätt så otroligt att vi har överlevt, men vi hade väll änglavakt av nåt slag. Mycket spännande saker har vi inte skrivit om alltså. Och nu är klockan så fruktansvärt lite eller mycket beroende på hur man vill se på det. Så jag tänker mest låta bilder tala. En bild säger mer än 1000 ord trots allt. Så varför slösa bokstäver när jag har vackra pixlar att redovisa.

Höstfärger som äntligen dykt upp även här och haloweenpartaj hos Siri

                

                blå               siri



Väldig uppskattad, kjempegöj, abstinensorsakande besök från Nyköpingsjentor


ballar              julia & johanna        regn


ikea              boll        ja


Nu är jag nedranstrött så fler bilder kanske dyker upp en annan gång. Vi har i.a.f. även fått känna lukten och sett synen av en död råtta, rättare sagt två råttor, i varsin fälla. Och min käreste som de så fint säger här i Norge kommer på lördag! Käck besök två helger i rad! Vilket flyt. Dessutom käckt folk runt omkring mig här hela tiden. Jag är en lycklig lottad person.
Nu säger jag gonatt och jag saknar min katt.


Kommentarer
Postat av: christine

PUSS!

2010-11-12 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0