Och så går ännu en dag och kommer aldrig åter

Falafel vart det till schlager och spice girls dessutom och vi fick tomater för halva priset. Och raketen var på feting god humör så hen fick sin dagliga tur dessutom!

Här får Moa in backen, vilket är exceptionellt

backen fffffunkar

Och idag tänkte jag, Sara och Moa gå på shoppingrunda på fretex, obs! och Monki och slösa våra nya förmögenhetar på massproducerad mat och kläder. Frågan är om vi kommer iväg i tid.. för en kvart sen såg brudarna fortfarande ut såhär:

sov

Men nu sitter de bredvid mig med sin morgongröt, så vilket som blir det en koslig daag. Och haloween kalas ikväll hos Siri blir som grädden på nosen, nää mosen.
Haha och nu snackar vi om blånaglar som långsamt lossnar eftersom min blånaglar ger ifrån sig lite blodvar då jag jobbar i disken och den blir sådär lagom fuktig så nagelbanden lossnar en aning och Sara tycker det är väldigt jobbigt att lyssna på. Nu ska jag leta efter vitlöksknölen som försvann på ett mysteriskt vis igår.

KLEM

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Moa jag älskar den bilden!

2010-11-01 @ 23:23:01
URL: http://akkuratgjengen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0