Vuxna poäng!

5: Börjat med kalender
4: Skrivit kontrakt
3: Organisera arbete
2: Kalkylera förväntade intäkter
1: Stoppar in skjortan!
Jag har för övrigt denna vecka vänt på dygnet fyra gånger inom loppet av fem dagar och jobbat 178%


En fem-i-top på vad som gjorts denna vecka (Vuxet)
5: Börjat med kalender
4: Skrivit kontrakt
3: Organiserat arbete
2: Kalkylerat förväntade intäkter
1: Stoppat in skjortan!

Jag har för övrigt denna vecka vänt på dygnet fyra gånger inom loppet av fem dagar och jobbat 178%
Ay sir!

På flygtur hem från El Capital, Oslo:
Jag tycker det ser ut som att inlandsisen ligger kvar i södra Norge, Men det var moln/dimma som samlats i en fjord.  Ganska imponerande dock!
Jag tycker det ser ut som att en bit av inlandsisen ligger kvar i södra Norge, men det är bara moln/dimma som samlats i en fjord.
Mäkta imponerande dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0